2012. január 27., péntek

új mattfekete 41s extradivatos csatos meleg csizma - Jelenlegi ára: 5 700 Ft


Eladó egy teljesen új állapotú matt fekete színű csizma. A szára oldalt nézve kicsit kerekedik. Elől magasabb mint hátul. A képeken jól látszik. Nekem pont 25cm hosszú a talpam  és olyan 40-es cipőket hordok átlag. Nekem nagy lett!!!  
Az orra kerekített, de kissé nyújtottabb. Ezt vedd figyelembe, de MAGASABB LÁBFEJRE IS JÓ!!!!   A bokánál roggyantottan is lehet hordani ha esetleg valakinek vastagabb a vádlija és nem tudja teljesen egyenesre felhúzni. ; ) A vádli részen a cipzár mellett gumírozott ahogy a képeken is jól látható, így ott enged még azért. A másik oldalán a díszcsattal is állítható még a bőség, mert alatta is van egy bővítő rész. Szóval két helyen is enged még. : ) A belseje plüssös anyaggal bélelt, de nem szőrös, inkább termo jellegű, de nagyon jó meleg. Tuti nem fog fázni benne a lábad! ; ) Inkább mint egy bársony ruha. : ) Remélem érthető. : )
 
Én ajándékba kaptam nemrég, de sajnos nekem nagyon nagy lett. Szóval ha 25cm-nél hosszabb a talpad, akkor tuti jó lesz. Főleg ha vastag zoknit szeretnél még venni hozzá. : )))
Méretei:
Belső talphossz belül mérve: 28cm
Boka rész simán lefektetve mérve a szélessége: 15cm
Vádli rész szélessége: 20cm-26cm-ig kb (felvéve másképp enged mint kézzel kihúzva)
Teljes hossza a talp nélkül (elől mérve): 44cm
Saroktól felfelé a hossza talp nélkül: 39cm
Bármi kérdésed lenne még a termékkel kapcsolatban, nyugodtan írj!
A mérete miatt csak csomagként tudom dobozban elküldeni!!!
Nézz szét nálam, érdemes! ; )
AZ ÁR BIZONYOS MÉRTÉKIG ALKUKÉPES, DE CSAK ÉSSZERŰ HATÁROKON BELÜLIG!!!! ; ) PRÓBÁLKOZNI LEHET, HÁTHA JÓ HANGULATBAN TALÁLSZ!!! : )))
Én ajándékba kaptam, de nem hordtam mert nagy lett! A címkét levették róla, de nálam van!!! Fel szeretném újítani a ruhatáramat teljesen, így mindent próbálok kiárusítani! Remélem segítesz benne!!!! : D: D: D
Bármi kérdésed lenne még a termékkel kapcsolatban, nyugodtan írj!!!
A nyaklánc és egyéb tartozékok nem képezik az aukció tárgyát!!!
"
Nézz szét nálam, érdemes!! ; )
AZ EURÓPAI UNIÓ ORSZÁGAIRA VONATKOZÓAN 2004. 01. 01. -ÉN ÉLETBE LÉPETT ÚJ, A MAGÁN ADÁS-VÉTELI JOGOKAT SZABÁLYOZÓ TÖRVÉNY ÉRTELMÉBEN: AZ ÖSSZES AUKCIÓRA BOCSÁTOTT TERMÉK ÉS/VAGY ÁRU ADÁSVÉTELE SORÁN AZ ELADÓT NEM TERHELI SEMMIFÉLE GARANCIA , FELELŐSSÉG , VAGY VISSZAVÉTELI KÖTELEZETTSÉG A VEVŐJÉVEL SZEMBEN. A VEVŐ EZT VÁSÁRLÁSÁVAL ELISMERI ÉS TUDOMÁSUL VESZI.
! Az általam felkínált ruházati termékek MOSVA, VASALVA NINCSENEK!!!! Sajnos a három munkahely melett ilyenre nekem nincs időm! A fotózás után külön, rendszerezve dobozba tartom a termékeket mert sajnos nincs vállfázásra lehetőségem!!! Ezt kérlek mindenképpen vedd figyelembe és ennek tudatában licitálj illetve vásárolj nálam!!!!! Amik a saját ruháim voltak, azok természetesen rendszeresen tiszítottak, de ezt akkor külön fel is tűntetem a leírásban!!!!! Sajnos nagyon rossz tapasztalataim vannak olyan téren, hogy a vásárlók rendszeresen nem olvassák végig a leírásokat vagy figyelmetlenek!!!!! ! Ha valami kérdésed lenne inkább KÉRDEZZ licitálás előtt!!!!! !!!!! !!!!
A figyelmetlenségekért negatív értékelést nem vagyok hajlandó elfogadni, se bármi féle reklamációt!!!!! ! TERMÉKET VISSZA NEM VÁSÁROLOK, SE PÉNZT NEM UTALOK!!!!!



Jelenlegi ára: 5 700 Ft

Az aukció vége: 2012-01-28 21:36
. új mattfekete 41s extradivatos csatos meleg csizma - Jelenlegi ára: 5 700 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése